tisdag 20 oktober 2009

20/10-09


hejsan,
mitt namn är Tim Juhlin och ni kanske undrar över varför jag skriver nu på Marikas blogg! Men nu äre såhär att jag sitter bredvid henne nu och hon visste inte vad hon skulle skriva så jag tog över lite (a) för er som inte vet/fått reda på det så är jag Marikas pojkvän, vilket känns väldigt roligt! Jag tycker verkligen mycket om hon. Hon är en sådan underbar person och jag kan inte förstå vilken tur jag har (: Men nu åker hon ju snart till New York och ska vara borta!!! Känns lagomt jobbigt men jag vet att hon kommer att ha det jätte roligt så jag är glad för hennes skull :) sedan när hon har kommit hem ser jag fram emot att fara upp till Obbola(stavning? haha) och träffa hennes närmaste och vänner! Kommer säkert bli jätte roligt. Men nu håller hon på att städa här och jag gör ingenting! får ju lite dåligt samvete :o
Hoppas vi ses snart!
/ Tim Juhlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar