fredag 27 november 2009

27/11-09

hejsan,

som ni ser är bloggen omgjord, så den har blivit mycket snyggare än innan tack vare tim!
han var jätte gullig och hjälpte mej göra om den!

jag har inte uppdaterat på ett tag nu, men jag ska bli bättre på det!!
sen sist så har jag faktiskt inte gjort så jätte mycket!
tim och jesper körde hit till sundsvall i tisdags och stannade över natten, på kvällen åt vi pizza och sedan blev det bio (New moon).
på onsdag åkte jag, lovisa och paulina till kramfors. vi gick och såg på hockey och sedan åkte vi runt i kramfors ett tag tills vi for hem till jesper och sov!
annars har det inte hänt så mycket mera!
nu ihelgen ska jag åka till Tavelsjö och vara konfermations ledare, får se hur det går!
skriver om det på måndag när jag har kommit tillbaka till sundsvall igen! (:
pusshejs<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar