lördag 9 januari 2010

9/1-2010


hejsan,

sen sist jag skrev har det hänt ganska mycket men kanske inte så mycket som är intresant, men jag ska ändå rada upp vad som har hänt...

- jag blev sjuk
- jag åkte på vårdcentralen
- det blev jullov
- jag åkte till umeå och var fortfarande sjuk och läkaren var 99% säker på att det var kötelfeber
- tim tog körkortet
- jag fick svar på mina blodprov (det var kötelfeber)
- julafton
- Tim kom till umeå
- vi åkte till Krokå
- jag blev "frisk"
-nyårsafton
- jag blev sjuk igen
- hem till umeå igen
- var hemma i ca 5dagar

och nu är jag tillbaka i sundsvall igen. jag har tillbringat den här dagen ute på birsta med mamma och pappa, men jag träffade även tim en liten stund! :D
men nu är jag sjukt trött kan jag lova så det blir nog att börja gå mot sängen.

pusshejs, <3


1 kommentar: